College van Kerkrentmeesters
De kerkrentmeesters zijn verantwoordelijk voor het financieel beheer van de kerk; het beheer van de gebouwen en de personeels- en salarisadministratie.
Het Financieel beheer omvat planning (jaarbegroting en meerjarenraming), werving van geldmiddelen (actie kerkbalans, collecten, giften, legaten), administratie en rapportage.
Als beheerder van de gebouwen zorgt het college voor beschikbaarheid en onderhoud van de gebouwen.
Onder Personeelsadministratie vallen de salaris- en personeelsadministratie; ook de contractuele aspecten ervan en het functioneren van het personeel.
Bemensing van het college
voorzitter: Ton Feijtel
vicevoorzitter: Peter Kamstra
secretaris: Bram Leenhouts
penningmeester: Harm Simonse
kerkbalans: Herman de Looff
technische zaken: Piet Filius
grote kerk: Kees Padmos
algemene zaken: Peter van Saane
juridische zaken: Herman Strookman
alle funktionarissen zijn bereikbaar via: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.